وي افزود: لذا از آنجائيکه باشگاه مشتريان به عنوان يک ابزار نوين در سياست هاي توسعه بازار شرکت هاي معتبر و برندهاي مطرح دنيا ديده مي شود، شرکت خدمات گردشگري الکترونيکي مارکوپولو به عنوان متصدي اجراي اين پروژه پس از يکسال تحقيق و بررسي و با تکيه بر نيم قرن تجربه مديران گروه گردشگري مارکوپولو و استفاده از دانش فني متخصصان IT اين شرکت با ايجاد و آماده سازي بسترهاي سخت افزاري و نرم افزاري لازم باشگاه مشتريان مارکوپولو را راه اندازي کرد.
«همداني» يادآور شد: در حال حاضر باشگاه مشتريان مارکوپولو 1500 عضو فعال دارد که با خريد از هر کدام از شرکت هاي وابسته به گروه مارکوپولو يا آژانس هاي همکار فروش تورهاي گروه مارکوپولو مي توانند بابت هر 100 هزار تومان خريد 1 امتياز دريافت کرده و از مزايا و پاداش هاي امتيازي برخوردار شوند.
مدير عامل شرکت خدمات گردشگري الکترونيکي مارکوپولو اظهار داشت: ما آمادگي خود را براي عقد قرارداد با مراکز تفريحي و خدماتي براي ارائه خدمات و محصولات به اعضاي باشگاه مشتريان مارکوپولو اعلام ميکنيم و اطلاعات تکميلي در مورد نحوه عضويت، امتيازدهي و انتخاب پاداش در سايت www.marcopoloclub.ir قابل مشاهده است.
/120
انتهای پیام/